功課

媽媽:點解你咁耐都未做完功課?

我的功課不是看圖作句或填充題,要多花一點時間,對不起。

—————

媽媽:點解你唔溫書係度睇圖書?

我要做點資料搜集才可以做功課,這不是圖書,對不起。

—————

我都想快d搞掂呀! 我夠想星期日去街啦! 煩死喇!!!!

6 responses to “功課

  1. 妈妈的关心也许目前是很难理解的,当你做了妈妈你就有会明白的。

  2. This post has been removed by the author.

  3. 也許吧,只是她總不太瞭解我在幹甚麼。你也是媽媽嗎?

  4. 我阿媽成日都話﹕仲未做完﹖咁慢ga!
    我不發一言。
    我阿媽又話﹕做完係咪可以畢業!﹖
    我不屑回應。
    於是,我媽又問﹕寫論文係咪好難﹖ 論文同作文有咩分別﹖你的論文叫甚麼﹖「全球化」﹖讀左有咩用﹖……
    媽媽都是這樣,預祝母親節快樂!

  5. 1046: 噢,很對不起

    Joyce: 對啊,希望媽媽們都快樂。

發表留言